-
Инфлацията направи Черния петък по-важен отвсякога
Съществуват множество сигнали, че инфлационните притеснения и други фактори спъват потребителските нагласи
-
Търговците удължават Black Friday до месец в търсене на лоялни клиенти
Тази година голяма част от потребителите ще предпочетат онлайн пазаруването, каза Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ
-
Черният петък - критичен ден за търговците на дребно
Той слага началото на празничния сезон за пазаруване и може да даде на инвеститорите поглед кои са вероятните победители и губещи
-
eMAG: Мобилният трафик за онлайн покупки изпревари трафика от стационарни компютри
Компанията очаква продажбните на "Черния петък" да надминат чувствително миналогодишните
1 -
Свръхпотреблението на облекло в Черния петък създава рискове за природата
През 2014 г. за първи път броят на произведените дрехи за година надхвърли 100 милиарда, алармира Грийнпийс
3 -
eMAG продаде стоки за над 14 млн. лева в първите 3 часа от „Black Friday“
За същото време са били регистрирани над 400 хил. посещения на сайта
-
Експерти съветват да сравняваме оферти, преди да пазаруваме в Черния петък
Всяка година след големите намаления потребители се оплакват от нелоялни практики
-
Феноменът Black Friday през погледа на LUISAVIAROMA
Според данните на пазара обемите на продажбите достигат изключително високи нива през седмицата, започваща от навечерието на Деня на благодарността
-
"Черният петък" губи изключителния си характер
Американските търговски вериги предлагат намаленията си все по-рано, за да привлекат купувачите
4
Таг Black Friday
Пазари